Διαχείριση διαφημίσεων

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους για να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας είναι οι διαφημίσεις σε Facebook και Google.
Με εκατομμύρια χρήστες ενεργούς σε καθημερινή βάση αποτελούν τον ιδανικό τρόπο προβολής για κάθε επιχείρηση.

Με τις online διαφημίσεις μπορείτε να:

Αυξήσετε τις πωλήσεις σας

Να ισχυροποιήσετε το brand σας

Να βρείτε νέους πελάτες

Να προωθήσετε προϊόντα ή υπηρεσίες

Να αυξήσετε τις επισκέψεις στο website σας

Τα οφέλη είναι πολλά αν γνωρίζει κάποιος τι ακριβώς πρέπει να κάνει, πως θα βελτιστοποιήσει τις καμπάνιες, πως θα στοχεύσει το κοινό, πως θα κάνει retagreting, πως θα αξιοποιεί τα στατιστικά δεδομένα κ.λ.π.
Διαφορετικά μπορεί να ξοδεύει περισσότερα από όσα κερδίζει.
Σε κανέναν δεν αρέσει αυτό.

Κάνετε online διαφημίσεις αλλά τα αποτελέσματα είναι απογοητευτικά;

Μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό. Έχουμε την γνώση και την εμπειρία για να δημιουργούμε καμπάνιες που αποδίδουν. Αφήστε την διαχείριση των διαφημίσεων στους επαγγελματίες. Κερδίστε χρήματα και χρόνο και ασχοληθείτε μ’ αυτό που ξέρετε να κάνετε καλά: την δουλειά σας.

Που να διαφημιστείτε;
Google ads ή Facebook ads?

Και τα δύο είναι εξαιρετικά αποδοτικά διαφημιστικά κανάλια και αν το budget σας το επιτρέπει, θα συνιστούσαμε την προβολή σας και στα δύο. Με αυτόν τον τρόπο θα συνδυάσετε τα πλεονεκτήματα που δίνει το καθένα μεγιστοποιώντας τα κέρδη σας.
Αν όμως αυτό δεν είναι εφικτό τότε καλύτερα να εστιάσετε σε αυτό που καλύπτει περισσότερο τους στόχους σας. Και οι δυο πλατφόρμες είναι ιδανικές για brand awareness, για δημιουργία πωλήσεων και για retargeting. Καλέστε μας να συζητήσουμε τι ταιριάζει περισσότερο στη δική σας επιχείρηση.

Πότε θα αποδώσουν οι διαφημίσεις;

Αυτό εξαρτάται από το δίκτυο, τη διαφημιστική δαπάνη, το αντικείμενο, το κοινό στόχευσης κλπ.
Αναφορικά μπορούμε να πούμε πως τα αποτελέσματα στο διαφημιστικό δίκτυο της Google είναι πιο άμεσα από το δίκτυο του Facebook.
Η μεγαλύτερη διαφορά ανάμεσα στις δύο πλατφόρμες είναι στον τρόπο που εμφανίζονται οι διαφημίσεις. Η Google εμφανίζει τα αποτελέσματα με βάση τις λέξεις κλειδιά, ενω το Facebook στη ροή του newsfeed κατά την περιήγηση του χρήστη.

Τι απόδοση θα έχουν οι διαφημίσεις;

Ισως η πιο συνηθισμένη ερώτηση που ακούμε. Όλοι θέλουν να ξέρουν τι απόδοση θα έχει η διαφημιστική τους επένδυση και είναι πολύ λογικό.
Η απάντηση εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, αλλά σε γενικές γραμμές μπορούμε να πούμε πως η απόδοση μπορεί να είναι από 0 ROAS (return on ad spend) εως 15-20.
Tο 0 ισχύει σε αρκετές περιπτώσεις που κάποιοι ξεκινάνε μόνοι τους, χωρίς γνώσεις digital marketing και απλώς χάνουν τα χρήματα τους. Στηρίζονται στη λογική spray and pray και φυσικά αποτυγχάνουν.
Το να τρέξει κάποιος μια διαφημιστική καμπάνια ίσως να φαίνεται εύκολο αλλά δεν είναι.
Θα πρέπει να γνωρίζει από ποιά στάδια θα περάσει και πως θα εξελίσσει την καμπάνια ώστε αυτή να είναι κερδοφόρα. Το αρχικό στάδιο είναι το break-even point (BEP), ώστε να διασφαλίσουμε την κερδοφορία της καμπάνιας.
Στη συνέχεια με βάση τα δεδομένα που έχουμε από τα στατιστικά της καμπάνιας αυξάνουμε το ROAS σταδιακά. Πολλοί είναι οι παράγοντες που θα παίξουν ρόλο. Το budget, ο ανταγωνισμός, το χρονικό διάστημα που θα τρέχει η καμπάνια, το περιθώριο κέρδους του προϊόντος ή της υπηρεσίας και πολλά άλλα.

Ποιο είναι το κόστος της διαχείρισης διαφημίσεων;

Υπάρχουν 2 κόστη για την διαχείριση διαφημίσεων. Το πρώτο κόστος αφορά την αμοιβή του agency και συνήθως είναι ένα ποσό ανά μήνα + ένα ποσοστό επί της διαφημιστικής δαπάνης. Το δεύτερο αφορά τις διαφημιστικές πλατφόρμες (Google και Facebook).
Οι συνηθισμένοι τρόποι χρέωσης είναι:
CPC ο διαφημιζόμενος πληρώνει ένα ορισμένο ποσό για κάθε κλικ που γίνεται στη διαφήμιση του.
CPM το κόστος που πληρώνει ανά χίλιες εμφανίσεις της διαφήμισης του.
CPV ο διαφημιζόμενος πληρώνει ένα ορισμένο ποσό για κάθε κλικ που γίνεται στο βίντεο του
CPA Ο διαφημιζόμενος πληρώνει σύμφωνα με το αποτέλεσμα που έχει η καμπάνια του (π.χ. πωλήσεις, leads κλπ)